Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz
Jufinho napisał:
Hehe jak zwykle napinka Otoz zanim sobie z nim pogadam to warto tez innych zapytac bo w tym kraju jest duzo "ukrytych trikow" ktore warto znac jako obcokrajowiec. Jestem inzynierem i widze ze to boli przeciez ja nie mam prawa o nic pytac bo jestem po szkole ale zawsze na 10 hejtow bedzie 1 pomocna informacja wiec zawsze warto a wam proponuje masc na bol dupy polaczki.....

jestes inzynierem ? to OK.. respect... a w Norge czym sie zajmujesz?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Ronn napisał:
Jufinho napisał:
Hehe jak zwykle napinka Otoz zanim sobie z nim pogadam to warto tez innych zapytac bo w tym kraju jest duzo "ukrytych trikow" ktore warto znac jako obcokrajowiec. Jestem inzynierem i widze ze to boli przeciez ja nie mam prawa o nic pytac bo jestem po szkole ale zawsze na 10 hejtow bedzie 1 pomocna informacja wiec zawsze warto a wam proponuje masc na bol dupy polaczki.....

jestes inzynierem ? to OK.. respect... a w Norge czym sie zajmujesz?

Pewnie geodeta, na zdjeciu trzyma geodezyjny odbiornik GPS.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty
X Y
(Jufinho)
Początkujący
zajmuje sie zadawaniem pytan na forum i w wolnej chwili wbijam slupki drewniane po pomiarach zdarza mi sie tez parzyc kawe dla reszty firmy .Wkoncu jestem polaczkiem Jak widac GPS moze obslugiwac kazdy hehe
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
558 Postów

(Ronn)
Wyjadacz
Jufinho napisał:
zajmuje sie zadawaniem pytan na forum i w wolnej chwili wbijam slupki drewniane po pomiarach zdarza mi sie tez parzyc kawe dla reszty firmy .Wkoncu jestem polaczkiem Jak widac GPS moze obslugiwac kazdy hehe